sâmbătă, 13 iunie 2009

Pentru "ANONIMI"

Nu publicam comentariile cretinilor!
Nu am timp de prostii!
Nu imi jigniti inteligenta va rog frumos!
Daca nu aveti ceva de spus nu comentati!
(Reclamele nu sunt alese de mine, sunt adaugate de Google, eu doar am optat pentru reclame, credeam ca acest lucru se stie-nu depind de mine, dar daca sunt niste reclame care ating imaginea oamenilor puteti sa imi semnalati si le scot pe toate)
Va dau un exemplu de comentariu care nu va aparea pe blogul meu in vecii vecilor:

"-Sterge comentariile ca am sa-ti trimit fluxuri daca vad ca mai continui cu minciuni.
Cum se impaca ce spui cu ce fumezi ma aiuritule?Mai ales in religia musulmana?Huoooo."
Anonim(la rugamintea domnului x am sters pseudonimul)


Sa va spun ceva?
Nu ma intereseaza!
Nu ma impresioneaza!
Este genul de comentariu care spune ca acestia sunt "oamenii" pe care trebuie sa ii ocoliti. Am pus ghilimelele intentionat, pentru ca astfel de oameni ii putem numii asa numai din perspectiva anatomica,caci ei au ramas la stadiul de vertebrate inadaptate, niste frustrati, niste complexati, care nu stiu sa faca pasul inainte.
Oameni buni! Cum ii recunoastem? Daca emit afirmatii categorice in legatura cu un eveniment la care au luat sa nu parte, si "domniile" lor nu au incercat in prealabil sa inteleaga fenomenul ci au preluat informatia asa "cum a venit " inseamna ca trebuie sa fiti cel putin precauti.
Mare e gradina Ta Doamne, si plina cu astfel de "oameni" in ea!
Amenintarile nu au efect, poate sunteti obisnuiti cu altfel de oameni, eu zic ca dati dovada de slabiciune. Numai oamenii slabi ameninta si fac rau. Iertarea este caracteristica oamenilor puternici.
Un alt aspect: nu fumez si nu am mintit in viata mea!
Stiai? Sau esti surprins "anonimule"?
Ultimul aspect, care d.p.meu d.v. ar fi cel mai important: faptul ca sunt musulman nu trebuie sa deranjeze pe nimeni. Daca esti tatar/turc si ai postat aceasta "voma" sa sti ca nu ma surprinde. Ai ramas masca? Nu ai de ce! Cei care nu inteleg religia islamica nu sunt x sau y, ci ai nostrii, care cred ca vor ajunge in rai cu....
As vrea sa nu cad in acelasi pacat si sa dau cu barda in oameni care nu au nici o vina, singurul lor pacat fiind ignoranta. Am gasit simpatie mai multa la crestini decat la ai nostrii. Parca nu e destul ca nu se informeaza, mai trebuie sa fie si fuduli.
Eu pot fi judecat de voi toti(cei care citesc aceste randuri) dar atat.
Nimic mai mult.
Viata asta ar fi mult prea simpla fara greseli, fara pacate, fara suisuri, fara obstacole si fara dusmani, dar sa nu spunem ca nu am fost avertizati: de la Adam pana la "Ultimul" toti au spus acelasi lucru:"diavolul este dusmanul vostru si nu prietenul vostru".
Nu e dovedita afirmatia dar eu o accept.
Greselile noastre nu ne fac atei, ci oameni pacatosi.
Solutia? Sa ne indreptam si sa ne caim!
Tu "anonimule" spui ca ar fi bine sa instituim pedeapsa capitala unor oameni ca mine.
Eu spun ca trebuie sa ne trezim din aceasta amorteala, sa ne interesam, sa vedem de ce se intampla ceea ce se intampla, sa depistam cauzele problemei si apoi sa cautam solutii.
Cred ca nu rezolv nimic aici, dar cel putin imi spun oful.
Pot sa ma revolt, sa ma indignez, sa cuget, sa filozofez si sa nu fiu de acord cu aberatiile "deontologilor" si frustratilor!
Ai ceva impotriva?
Te pot ajuta sa iti deschizi si tu o pagina dar stiu ca tot mizerii o sa emiti, asa ca oferta mea nu este valabila!
Dupa cum ai vazut am toate datele de contact afisate
Nu ma ascund
Nu ma feresc
Nu sunt precaut
Viata mea privata dupa cum bine ai dedus ma priveste, nu voi da detalii pentru ca nu vreau sa adaug inca un pacat la lista mea (sa vb de viata mea de familie)!

Nu va lasati influentati!
Nu va lasati manipulati!

Informarea este solutia

Niciun comentariu: